SELVA Selva TILLER LINE T.4.5
- plastikinių valčių katalogas: parsisiųsti. - nuoroda į gamintojo puslapį.
Informacija ruošiama. Kainų teirautis parduotuvėje.
Pirmoji „SELVA“ gamykla Sesto San Giovanni (Milanas) 1948 m. |
Italų kompaniją „SELVA MARINE“ 1945m. įkūrė Lorenzo Selva. Iki šių dienų „SELVA“ sudaro rimtą konkurenciją japonų ir amerikiečių kompanijoms. Daugiau kaip 10 metų „SELVA“ bendradarbiavo su kompanija „OMC“. „SELVA MARINE“ gamykloje buvo gaminama daug detalių ir mazgų kompanijai „OMC“, kuri gamino variklius „Johnson“ ir „Evinrude“. Naujų „SELVA“ variklių kūrimas vyko bendradarbiaujant su amerikiečių konstruktoriais. Ir šiandien galima pamatyti panašius detalių mazgus ant šių gamintojų variklių. Yra labai panašių techninių sprendimų, susijusių su variklio nuleidimu, pasvirimo kampo reguliavimu, uždegimo sistema ir t.t. Specialistams nėra jokia paslaptis, kad pastaraisiais metais kai kurie detalių mazgai, pagaminti „SELVA MARINE“ gamykloje, naudojami Japonijos gamintojo „YAMAHA“ variklių surinkimui. Eilė „kojos“ detalių mazgų gaminama Italijoje “SELVA MARINE“ gamykloje, o po to siunčiami į „YAMAHA“ variklių surinkimo gamyklą Prancūzijoje. Kai kurios komplektuojančios detalės gaminamos „SELVA MARINE“ gamykloje Japonijos dyzeliniams varikliams „YANMAR“. Po surinkimo Japonijoje šie varikliai patenka į Europos rinką ir yra parduodami per Olandijos platinimo centrą. „SELVA MARINE“ gamykla taip pat gamina daug detalių elektriniams pakabinamiems varikliams „TORQEEDO“. „YAMAHA“ turi „SELVA MARINE“ gamyklos dalį akcijų. Japonų giganto susidomėjimas patvirtina geras „SELVA“ variklių perspektyvas pakabinamų variklių pasaulinėje rinkoje. EUROPINIS SOLO „SELVA“- vienintelė kompanija Europos teritorijoje gaminanti pakabinamus valčių variklius. „SELVA MARINE“ gamykla įsikūrusi Italijoje- Tirano miestelyje ir užima ~13 000 m2 ploto. Antra gamykla ir sandėliavimo patalpos buvo pastatytos 2004 m. ir 2008 m.- užima ~ 9 600 m2 ploto. Kompanijai vadovaujantis Lorenzo Selva su savo broliu Maurizio Selva neslepia, kad sėkmės priežastis yra tame, kad vienas iš pagrindinių variklių privalumų yra jų konstrukcijos paprastumas, todėl jie pigesni ir paprasčiau aptarnaujami. Be to mažesnis litražas reiškia ir mažesnes degalų sąnaudas variklio galios vienetui. Svarbi „SELVA“ gamyklos naujovė- keturtakčių variklių serijos sukūrimas bendradarbiaujant su kompanija „YAMAHA“. Dabartiniu metu ( 2013 m. ) „SELVA“ gamykla išleidžia 35 bazinius modelius 97-ose versijose keturtakčius variklius „QuattroT“, 4 modelius 4-ose versijose dvitakčius DFI variklius ir 5 modelius 7-ose versijose dvitakčius pakabinamus variklius. „SELVA“ kompanija taip pat išleidžia daugybę pripučiamų valčių, RIB valčių - 19 modelių nuo 3,4 m. iki 9,6 m., plastikinių valčių - 2 modelius 4,5 ir 4,8 m., plastikinių katerių - 20 modelių nuo 5 iki 9 metrų. KOKYBĖS GARANTIJA Nuolat tobulinant techniką ir pastoviai diegiant naujas technologijas ir įrenginius, kompanija „SELVA MARINE“ atlaikė Japonijos ir Amerikos gamintojų stiprią konkurenciją. Šiuo metu „SELVA“ yra viena iš pagrindinių pakabinamų variklių gamintojų pasaulyje ir vienintelė Europoje. Kompanijos „SELVA“ kainų politika paremta komplektiniais pardavimais ( valtis + variklis; kateris + variklis). Tai leidžia kompanijai laikytis savo filosofijos, kuri išreiškiama šiais žodžiais: „Mes pirmieji Europoje pasiūlėme komplektinį pardavimą, bet tai neužsigulėjusių prekių pardavimas. Mūsų komplektai yra originalūs ir papildo vienas kitą“. Kaip sako Lorenzo Selva: „Pageidaujantiems leistis į vandens keliones užtenka įsėsti į mūsų valtį, įsipilti kuro į baką ir pasukti mūsų variklio užvedimo raktelį“. 30% “SELVA “ produkcijos yra parduodama Italijoje, o visa kita 70% dalis - kitose pasaulio šalyse. Dabar ją galima rasti net pačiose egzotiškiausiose pasaulio vietose: Prancūzijos Gvianoje, Malaizijoje, Senegale, Jemene. “SELVA MARINE” gamykla yra oficiali variklių tiekėja Italijos pakrantės apsaugos tarnybai ir Italijos armijai. Oficialus “SELVA MARINE” produkcijos atstovas Lietuvoje – UAB “BARKASAS”.
|